نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برنامه

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۱۳ ق.ظ

سلام

جف تو کانال یوتیوب athlean x که قبلا گفته بودم یه چیز جالبی میگفت که حس کردم خوبه به اشتراک بزارم. دیگه نقل قوله همش

میگه که هر برنامه ای میچینید، حالا تو اینجا ورزشی و غذایی منظورش بود، باید طوری باشه که بشه 24 ساعت 7 روز هفته تو هر 365 روز سال تا آخر عمر بشه انجام دادش. 

رژیم یعنی چی؟ وقتی میگی میخوام رژیم بگیرم یعنی چی؟ یعنی این که میخوای تویه زمانی رژیمت رو بشکنی. این یعنی از همین اولش اشکال داره کار. چیزیه که قرار نیست ادامه دار باشه و تاثیر دائمی بزاره. 


یا مثلا یکی از بچه های آزمایشگاه در جواب من که 1 ساعت میرفتم باشگاه، میگفت آدم وقتی میره باشگاه باید 2 ساعت بره خیس عرق برگرده. بعد خودش n ساله باشگاه نرفته چون نمیتونه تو برنامه روزانه اش قرار بده.

یا مثلابرنامه های ورزشی full body سنگین، طوری که همه ی عضله ها رو هر دفعه کار کنید. نشون دادن که بیشترین عملکرد رو دارن تو عضله سازی و قدرت. ولی شما یه هفته انجامش بدید، اگهتا آخر هفته رسیدید که خوش بحالتون. کسی که اون ورزشا رو میکنه دو برابر شما غذا میخوره و سه برابر شما وقت میزاره.


خلاصه این که حرف بیربطی نمیزنه

  • ظریف

نظرات (۲)

استاد از ساختن ماهیچه ها در منزل برای ما مریدان هیچ نگفتی

پاسخ:
استاد نشد فرصت چون سخته واقعا. ولی فعلا یه اپ هایی هست هیچی نمیخواد اونا رو یه تست بزن
  • آسـوکـآ آآ
  • واقعا منطقیه حرفشون
    پاسخ:
    اوهوم حرف حساب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی