نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ظرف ها

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۱۶ ق.ظ

سلام 

یکی از همخونه ای ها هست که همه اعتقاد دارن آدم کثیفیه و ظرفای تو ظرفشویی همیشه کار اونن. این شد که دو هفته پشت سر هم مجبورش کردن کل تپه ی ظرف ها رو بشوره.

البته من خودم، یکم از خودم تعریف کنم، وقتی غذا خوردنم شروع میشه که کل ظرفام رو شسته باشم

برای همین من کلا مظنون نیستم.

حالا آقای نابغه امروز اومده میگه مهدی، امروز اومدن و میخواستن منو مجبور کنن ظرفا رو بشورم. منم از تو اتاقم ۴۰ تا ظرف نشسته از هفته پیش در اوردم که بهشون ثابت کنم ظرفای تو ظرفشویی برای من نیست. اینا ظرفای منن!

من :/

من: پسر این همزمان احمقانه ترین و باهوش ترین چیزی بود که تاحالا انجام دادی

  • ظریف

نظرات (۱۱)

به نظر می‌رسه بعضیا دارن از این موقعیت سوء استفاده می‌کنن که ظرفاشونو ایشون بشوره :))

پاسخ:
:))) انقدرم با افتخار تعریف میکرد که

:| 

پاسخ:
والا :))

:D

D:

پاسخ:
:)))

😂😂😂😂

چه حرکتی زده!

پاسخ:
تو سرش بخوره من هی میگفتم ظرفای خونه چرا نیستنا :))

شما اول ظرفا رو می‌شوری بعد غذا می‌خوری؟ :| ظرفایی که هنوز تمیزنو چرا میشوری :|

پاسخ:
نه منظورم قابلمه و چیزای دیگه بود. بعد خوردنم اون قاشق چنگال و ظرف 

با این حرکتش در واقع ثابت کرده که ففط خودش تنها نیست که ظرفا رو نمیشوره 

 

 

پاسخ:
آره ولی به هزینه این که یه هفته کل ظرف کثیفا رو تو اتاقش نگه داشته :)) کلی بو و کثیفی و..

زود قضاوت نکنیم (((=

منم فصل درس که بشه آخر هفته ها کوله باری از ظرف های نشسته رو از اتاق منتقل میکنم به آشپزخونه. شیم آن می! -_-

پاسخ:
بابا آخه ظرفای منم توش بوده :)) حداقل ظرفای خودش رو برداره! 

اتفاقا یاد زن ملا نصرالدین افتادم که میگفت رفتم پنبه ها رو بفروشم طلاهام رو گذاشتم بین پنبه ها که وزن پنبه زیاد بشه 

پاسخ:
:))))))))عالی بود

هنوز معضل ظرف شستن بین هم خونه ای ها حل نشده؟

پاسخ:
بنظر نمیاد موضوع حل شدنی ای باشه

با این وضع باز جای شکرش باقیه که سوسکا هنوز نخوردنتون! :)

((: چرکو ها

پاسخ:
خیلی!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی