نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نامه ای به گذشته

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۳ ب.ظ

سلام

مرسی از دعوت شدنم big cat و فاطمه

سلام مهدی هر سال اول راهنمایی تا 3وم دبیرستان بجز اول دبیرستان :)) 

چیزی رو نمیتونم تو گذشته تغییر بدم چون گذشته.

ولی شاید بتونم طرز نگاهت رو بهتر کنم.

یه واقعیتی که هست و بعدا متوجه میشی اینه که بیشتر بچه های اون سن آدمای بدی هستن. خیلی از بچه ها mean اند و معنی mean یعنی بدطینت که معنی جفتشون رو احتمالا نمیدونی. بابا یعنی آدمای مزخرفی اند. یه 4-5 تا دوست داری همونا رو بچسب و سلامت روانت رو حفظ کن و میگذره.

میدونی خودتم راجع به چه افرادی حرف میزنم.

ولی حداقل بهت بگم یکم صبر کن بزرگتر که شدی یکم اطرافیانت آدمای بهتری میشن. یکم کنترل زندگیت دست خودت میشه.

حداقل تا حد زیادی، آدمایی که برات جالب نیستن رو میتونی از زندگیت پاکشون کنی خیلی وقتا.

نه که معلم و هم کلاسیت باشن و مجبور باشی هر روز تحملشون کنی.

البته نمیگم 0 میشن ها. هستن هنوزم ولی لازم نیست در اون حد زیاد باهاشون تعامل داشته باشی. آدمای بهتر میان.

هر چند از ادبیات متنفری، ولی حداقل سعی کن فارسی نوشتن رو یاد بگیری. نگاه کن بعد خدا سال هنوز جمله هات ساختارشون اشتباهه.

راستی تو ایران بلاگ وبلاگ نساز. سایتش کلا حذف میشه :)))))))

-------------

من کسی رو دعوت نمیکنم چون دفعه های قبلم که دعوت شدم چیزی نمیومد برای نوشتن و حس :/ داشتم.

  • ظریف

نظرات (۸)

منم اول دعوت شدم نظری نداشتم چی بنویسم:) چون چیزی برای تغییر وجود نداره به خاطر همین با کسی که بودم همدردی کردم(بیشتر به کسی که هستم کمک شد تا به کسی که بودم:| )

پاسخ:
آره واقعا منطقی ترین چیزه :))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • کجا بسازه پس؟

    پاسخ:
    بلاگفا بجز اون فاجعه ی چند سال پیشش جای منطقی ای بود. نبود؟

    میهن بلاگ هم جای خوبی بود

    پاسخ:
    اوه اسم اینو نمیدونم چند ساله نشنیده بودم.فکر کنم یه وبلاگ توش ساختم ولی هیچ کاری نکردم

    من خودم قبلا اونجا بودم:d

    پاسخ:
    هه :)

    به جز اول دبیرستان :)))

    ایران بلاگ هم نکته‌ی خوبی بود، جا داره همه‌ی اونایی که تو بلاگفا وباشون نابود شد اینو تو نامه‌شون بگن :)) 

    پاسخ:
    آره اولین دبیرستان خیلی منطقی تر بود چون تو اکیپ آخر کلاس بودم. 
    آخ آخ کاری که بلاگفا با وبلاگ نویسا کرد....

    :)

    خاصی بعضی از نامه ها رو دوست دارم :)

    پاسخ:
    ممنونم :)

    نکته مربوط به ایران بلاگ خوب بود:))

    بگو بره پرشین:)) اونجا نمی‌پره!

    پاسخ:
    :)) اگه بیانم بود اون موقع، نمینوشت خیلی هم. میهن بلاگ و بلاگفا وبلاگ ساخت ولی ادامه نداد. الان زیاد حرف میزنم قبلا ها خیلی حرف برای گفتن نداشتم.

    آخ بلاگفاااا پس از نابودیش من کلا وبلاگ رو تا همین شش هفت ماه  پیش ول کردم 

    الان بیان رو بیشتر از بلاگفاا دوست دارم البته بر طبق قاعده شرف المکان بالمکین  دوستان بیانی رو دوست دارم برا همین بیان رو هم دوست دارم

    نامه به گذشته چه کار قشنگی اگه حس معنوی توی مسیر اجازه بده یه نامه به گذشتم بنویسم 

    پاسخ:
    من یکی از دوستام بعد از اون دیگه ننوشت اصلا :(
    آره بیان خیلی پنل بهتر و امکانات جالبتری داره واقعا. بلاگفا همونه که ۱۰ سال پیش بود. نمیدونم من که تغییرات زیادی ندیدم. ولی خب نوستالژیکه رفتن تو بلاگاش
    آره بنویسید جالب میتونه باشه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی