نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

YouTube Channel

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۵۹ ق.ظ

سلام

 

ممنون از دعا هاتون

اینم بچه ی من

https://www.youtube.com/channel/UC8PHfj3K5eal558MZ0oac9g

 

امروز حدود 16 ساعت کار کردم و هنوزم دارم کار میکنم تا این ویدئو ها کارشون تموم بشه.

بنظرم راه حل رو پیدا کردم وقت بزارید ببینید. 

راجع به فلسفه دین و جایی که دین ازش اومده است.

به دوستان معرفی کنید. 

https://t.me/MahdiTR619

  • ظریف

نظرات (۱۰)

کانگرجولیشن D:

پاسخ:
بسیار مرسی :) حالا ببینید و نظر بدید. لایک و سابسکرایب هم کنید و به دوستاااان هم معرفی کنید :))

باشد :)

سابکرایب کردم قبل کامنت :)

 

پاسخ:
مرسی!

ما از برندهای غرب استفاده نمیکنیم . از توام انتظار داشتم کانالت و توی آپارات باز کنی . واقعا که مهدی -_-

پاسخ:
از آپارات پاک میشه

 ویدئوت رو دیدم.

خیلی جدی داشتی حرف میزدی ولی من خنده‌م گرفته بود. ببخشید البته.

 

میدونی چرا؟ چون راه حلت خیلی شبیه راه حل اصلی بود ولی متاسفانه مال شما خیلی مال شما نسخه فیکش بود.

احتمالا دلیلش اینه که دنبال میان‌بر هستی. ولی متاسفانه میان‌بری در کار نیست.

 

پاسخ:
مرسی همیشه بخندی
۵۰ تا دلیل منطقی نسخه فیک بود؟
  • هیوا جعفری
  • سلام 

    همه فیلما رو دیدم و تا حدودی باهاتون موافقم. ممنون بابت اطلاعات جدید و خیلی جالب که به نظرم خیلی کلی و عجله ای بود. راه حل های آرمان شهری به نظر غیر قابل باور میرسه که تو ایران اجرایی بشه...

    اما واسه من یه سر نخ بود و قطعا بیشتر درموردش می خونم 

    اون قسمتی که درباره شمنیسم بود هم منو یاد کتابای کارلوس کاستاندا انداخت. آدم معروفیه احتمالا خوندینش

    پاسخ:
    سلام!
    ممنون خیلی خوشحالم دوست داشتید. 
    من باید یه بار کلش رو میفرستادم که بعدا بتونم جداش کنم. که معلوم باشه تهش منظورم چیه.
    حالا کم کم جدا جدا میفرستم یه ویدئو های دیگه ای
    نه نخوندم. یه خوبش رو معرفی میکنید؟

    مبارکه :)) کم کم می‌بینم ویدیوها رو. الان اولی رو دیدم و همه‌ش حواسم پرت اون نوشابه خانواده می‌شد :دی

     

    راستی الان یادم افتاد، این پست رو ببینید:

    https://www.instagram.com/p/B7qO2pOATRa/?utm_source=ig_web_copy_link

    خوندمش یاد همین سرچ‌های شما افتادم! الانم خانومه رفته میانمار و تو استوری‌هاش یه چیزایی در مورد بودایی‌ها هم میگه. البته فک کنم خودتون به قدر کافی مطالعه داشتین درباره‌ش، ولی خواستین باز یه نگاهی بندازین :)

    پاسخ:
    ممنونم :)
    جالب بود. آره جلوتر راجع به آیواسکا صحبت کردم ولی خب این پسته خیلی قشنگ تر از صحبتای تکنیکال من بود :)

    شما چرا اینقدر کمیت.گرا هستید :) ؟؟؟

    حتما براتون دلایلم رو می‌نویسم‌. منتها از بیس مشکل وجود داره.

    اتفاقا قبل از دیدن ویدئوی شما منم داشتم فایل صوتی خودم رو ضبط میکنم و راه حل ارائه میدادم برای حل مشکلات

     

    حالا یا فایل رو برات میفرستم یا مکتوب می‌کنم. کدوم رو بیشتر دوست داری؟

    پاسخ:
    نمیدونم مغزم از اون اول ریاضی فقط میفهمید.
    و خب ریاضی زبون توصیف پدیده هاست
    هر کدوم بهتره. جفتش رو میخونم/گوش میدم
    ولی بنظرم یه چیزیه که مردم باید بهش آگاه باشن و کم کم مصرف کنن. چون مغزامون داره از بین میره.
  • هیوا جعفری
  • منتظر ادامه ویدیو هاتون هستم 

    نمی تونم بگم کدوم خوبه یا کدوم بده ولی به نظرم کتاب اولش "تعلیمات دون خوان" به دردتون بخوره. درمورد کاشت و نحوه استفاده و تجربه ی مصرف چند گیاه مثل تاتوره 

    پاسخ:
    ممنونم.
    جمله آخر نفهمیدم مربوط به کدوم بخش بود

    راستش واقعا برای من سخته از فیلتر شکن استفاده کنم و برای پلی کردن ویدئوهای یوتیوب به مشکل میخورم. کاش میشد توی آپارات میذاشتید. چرا ویدئوهاتون از آپارات پاک میشه؟!!! اینکه محتواش خوبه که!!!

     

    یک نکته هم راجع به این قضیه کلی گویی یا کمیت گرایی که چندجا دیدم مطرح میشه بنظرم اومد. اتفاقا میخواستم به شما تبریک بگم که موضوعات بزرگ و مهمی رو راحت مطرح میکنید. خیلی وقتها یه بحثهایی اونقدر مفصل هستن که ما احساس میکنیم "نه... اینو که ده واحد کلاس بذاری بازم حق مطلب ادا نمیشه..." و از حتی حرف زدن درموردشون ناامید میشیم. حس میکنیم بحث زیادی گنده است و کمالگرایی درونمون بهمون اجازه نمیده یک پست درباره ی اعتیاد بنویسیم یا توی چند ویدئو مذاهب رو از نظر بگذرونیم... ولی شما اینکارو میکنید و درست یا غلط بنظرم جرأت و جسارت خوبیه و منشأ رشده و این تلاش ستودنیه ضمن اینکه من خودم بارها همینجا متوجه شدم که یکسری مسائل رو خیلی ساده هم میشه بیان کرد و واقعا اونقدرها که ناخودآگاه من منو میترسونه از ناقص بودنش، ناقص نیست.

     

    هرچند اخیرا اینقدر درگیری داشتم که مغزم ملتهب شده و سعی میکنم برای تحلیلهای چالشی خیلی ذهنمو درگیر نکنم اما طبق متنهای شما که موضوعات رو نسبتا بی طرفانه و منطقی و ساده بیان میکنید بدم نمی اومد ویدئوهاتون رو میدیدم اما متاسفانه یوتیوب ندارم...

     

    پاسخ:
    نمیدونم یوتیوب آزاد تره و مطمعن هست و بیشتر محتوایی که ازش استفاده میکنم رو اونجاست. دارم رسما دین رو به چالش میکشم ممکنه خیلیا خوششون نیاد و حوصله دردسر ندارم.
    قطعا نمیشه حق مطلب رو ادا کرد ولی خیلی مردم حل معادله موج رو لازم ندارن تا متوجه کلیت کوآنتوم بشن. اگه کسی علاقه داشته باشه باید حتما کتابای مرجع بخونه و من تخصصش رو ندارم. ولی همین کلی نگری باعث میشه بدونیم چرا داریم این علوم رو توسعه میدیم.
    ممنونم از توجهتون امیدوارم بتونم یه کاری کنم که دردسرش کمتر بشه
  • هیوا جعفری
  • در جواب کامنت اولی که گفتین یه کتاب خوب از کارلوس کاستاندا معرفی کنم 

    در کل به نظرم جای کتاب توی ویدیوهاتون خالی بود... 

    پاسخ:
    آها ببخشید نیمه خواب بو‌دم جواب نوشتم الان فهمیدم. چند تا کتاب هست راجع بهشون صحبت میکنم که جالبن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی