نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پاییز - کوروش یغمایی

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۹ ب.ظ

سلام

 

به مناسبت رسیدن پاییز که به قول محمود که همخونه ایم باشه،

 

پادشاه فصل ها،

 

و به مناسبت رسیدن ماه مهر،

 

که اسمش روشه، قلب ها به هم نزدیک تر میشن و پستای مهربون تر تو بیان دیده میشه! (حیف که فقط یه مدت زیادی این ماه قشنگ با شروع مدرسه ها همزمان بود)

 

یه ترانه از کوروش یغمایی که همیشه آهنگای خیلی ساده میخونده ولی احساسات ساده هم پشتش بوده به اسم پاییز میزارم. اصلا فاز intellectual و فلسفی و صلح جهانی و ... نداره.

 

صرفا یه نفر پیدا شده بوده که رفته با خود پاییز حال کرده و حسش رو بیان کرده.

 

خیلی شخصیت جالبیه این کوروش یغمایی. بنده خدا خیلی درگیر بوده کلا. ولی کاری که کرده این بوده که همین درگیری های ساده رو به آهنگای قشنگی تبدیل کرده که هر کسی که درگیر بشه میتونه باهاشون ارتباط برقرار کنه. نه کلمه های سخت نه موضوعات پیچیده. 

 

الانم اگه درگیر پاییز شدید این آهنگ رو گوش کنید :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=eISfXw9NowA

  • ظریف

نظرات (۱۱)

پادشاه فصلها پاییز

اخوان ثالث

شعراش قشنگن:)

پاسخ:
اا نمیدونستم ازونجا اومده ! مرسی
  • apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
  • خیلی قشنگ بود.

    پاسخ:
    مرسی مرسی
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • ماه مهر ، ماه نحس البته برای من!

    آهنگه هم قشنگ بود :)

    پاسخ:
    ای بابا! چرا آخه؟ برا منم تا چند سال پیش عذاب آور بود ولی کم کم با رفتن مدرسه بهتر شد. با دیدن رنگاش خیلی بهتر شد
    مرسی!
  • •miss writer•
  • الان وارد بهترین سه ماه سال شدیم تازه دمنوش لباس گرم چایی زنجبیل و کولوچه برگای قرمز افرا سوپ واقعا ترکیبات قشنگی هستن.

    پاسخ:
    چه کامنت زیبایی... رنگای قشنگ نارنجی و زرد پاییز رو تو ذهنم اورد!
  • ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
  • عه این آهنگه

    من خیلی دوسش دارم 

    پاسخ:
    :) خیلی خوبه
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • من یه سوالی برام پیش اومد، شما کلا آهنگا رو تو یوتیوب گوش می‌دید؟ :))

    پاسخ:
    آره :)) یه اسپاتیفای هم هست ولی یوتیوب بین سخنرانی ها و آهنگا و ... میچرخه خودش و پیشنهاد میده. 
    اسپاتیفای رو خیلی دوست دارم استفاده کنم ولی خیلی باید وقت بزارم آهنگای خوبم رو لایک کنم. بزودی بزودی!
    جای دیگه ای هم هست بشه گوش داد؟؟
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • نه جای دیگه‌ای نمی‌شناسم، خودمم نخوام دانلود کنم میرم همون اسپاتیفای. یوتیوب جدا از فیلتر بودنش حجم هم زیاد می‌بره چون ویدیوعه😁 ولی خب فکر کنم استفاده ازش راحت‌تر باشه برا شما :)) ولی خب آره، پیشنهاد خیلی خوب میده.

    پاسخ:
    منم تو گوشی زیاد استفاده نمیکردم. بیشتر تو آزمایشگاه اگه بودم میرفتم بقیش یه بات بود تو تلگرام 
    https://t.me/YTAudioBot
    لینک میدی فایل mp3 میفرسته
  • هیوا جعفری
  • چقدر قشنگه 

    فارغ از دوران مدرسه، همیشه عاشق پاییز بودم، هوای خنک و ابرها و بارون و برگای زرد و خشک کف زمین و لباسای گرم رو به شدت دوست دارم. 

    پاسخ:
    آخ گفتی :) 

    لذت بردیم:)))

     

    پاسخ:
    خوشحالم :))
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • آهان آره، این مدل بات‌ها هم خیلی خوبن :)

    پاسخ:
    هنوز از لیست آهنگایی که ازش چند سال پیش دانلوذ کردم استفاده میکنم :)!

    زیبا بود ولی ویدئو حاوی صحنه های غیر اخلاقی بود!:)

    علیرضا افتخاری نداری؟:)

    پاسخ:
    صحنه های غیر اخلاقیش قسمتت بشه خودت تجربه کنی :)
    من فقط یدونه افتخاری بلدم که اونم جالبه. اونم براش ازین تحلیل صد من یه غازیا دارم مینویسم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی