نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دکور پاییزی

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۳ ب.ظ

 

سلام

 

رفتم از بیرون برگایی با رنگای مختلف جمع کردم و چند تا کتاب ضخیم برداشتم و برگا رو لای کاغذ گذاشتم و گذاشتمشون لای کتابا.

حواستون باشه اگه خواستید این کارو کنید حتما کاغذ بزارید چون آب برگا رو به خودش میکشه و برگه های خود کتاب ممکنه چروک بشن.

بعدم این که تجربه نشون داده که برگا از کنار شروع میکنن رو خودشون جمع شدن. بهتره از همه طرف محکمشون کنید که مچاله نشن.

  • ظریف

نظرات (۱۵)

فیلم دوبله 

پاسخ:
دقیقا؟!

چوخ قشنگ :)

پاسخ:
مرسی!

چه ایده خوبی!

پاسخ:
ممنون :)
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • من پارسال اومدم این کارو کنم که نشد،‌ چون باید با چسب نواری می‌چسبوندمشون و نمی‌چسبید خوب :)) یادمه اون موقع که ازش نوشتم شما هم گفتین این کارو می‌کنین، و چقد جالب شده، تنوع رنگش بالاس!

    پاسخ:
    آره یادش بخیر! یه راهی پیدا میکنی!

    مگه برگها خشک نیستن؟

    از همه طرف محکمشون کنید یعنی چی؟

     

    پاسخ:
    خشک هستن ولی خیلی خشک نیستن. خشک خشک باشن میشکنن راحت. یه مدت طول میکشه به اونجا برسه. ولی کلا دقت کنی از دو سه طرف وصلشون کردم که جمع نشه رو خودش. 

    چقد قشنگ:)

    ولی یا ابالفضل اون کتاب زرده چیه؟ ناشر اعتقاد به جلد دوم نداشته! :/ :))

    پاسخ:
    :) مرسی!

    فکر کنم یه مدل کاتالوگ باشه. من که بیشتر بخاطر وزنش دوستش دارم :)

    پس پروسه ی لای کاغذ و کتابشون چی بود؟ فکر کردم اونجا هم باید از دو سه طرف فیکس کنی

    پاسخ:
    اونجا فقط لای کاغذ باشه و مطمئن باشی که صافه خوبه. که یکمم سخته! :) ولی میتونی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چه قدر زیبا شده.👌

    پاسخ:
    مرسیی!!

    نگاه! الان برای اینکه به در و دیوار بچسبونی باید قبلش لای کاغذ گذاشته باشی یعنی؟

    پاسخ:
    له میشه و جمع میشه رو خودش اکه نکنی

    قشنگه ^_^

    پاسخ:
    مرسی!!

    از این عکسای خارژت واسمون بذار ما انگیزه میگیرم 

    اون ابر کتابات هم جز دکور پاییزتن یا میخونیشون واقعا؟

    پاسخ:
    :) حتما 
    برای صاف کردن برگا ازون کنابا استفاده کردم :)) فکر کن یه درصد!
  • هیوا جعفری
  • چقدر قشنگ شده من که برگ می بینم پاهام میره روش فقط، صدای خش خش رو ترجیح میدم

    پاسخ:
    مرسی! آخ آخ چقدر حال میده رو برگا راه رفتن
    چه خوشگل شده *_*
    فقط اون لیوان سفاله;))))))
    پاسخ:
    مرسی :)
    میگم جلو چشمت مشکیه اعصبات بهم نمیریزه؟ روانشناسا میگن روبروی میز کار و مطالعه تون سفید باشه ....
    پاسخ:
    آبی تیره است یکم نور کم بود مشکی دیده میشه.
    آره فکر کنم سفید باشه بهتره!

    اون کتابه چیست؟ تحلیل مداره؟ :)))

    پاسخ:
    نمیدونم چی بودن :)) برای صاف کردن برگا اورده بودمشون
    ...
    الان رفتم دیدم یه کاتالوگ از قطعات مکانیکی بنظر میاد باشه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی