نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یعنی چی میتونه باشه

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵ ق.ظ

سلام

 

شرکتی که توش هستم داره کم کم تعطیل میشه. 

بعضی وقتا میبینم تازه داشتم به یه چیزی عادت می‌کردم و به محض این که عادی میشه برام یه اتفاقی میفته که انگار اون مرحله تموم میشه و باید برم مرحله بعد.

از خدا ممنونم از این فرصتی که تو این شرکت برام درست کرده بود و ازش میخوام بقیه اش رو هم کمک کنه که بتونم مفید باشم.

ببینیم قسمت ازلی رو بقیش رو چجوری نوشتن.

 

یه روزم زندگی تکراری میشه :) 

چقدر دیگه مونده مگه :)

 

از این شرکت که چنو تا پست وبلاگ برام موند. ۳۰۰ سال دیگه یه وبلاگ ۷۰ ساله از کل زندگیم میمونه و تو موزه ی اینترنت کم رنگ و کم رنگ تر میشه و یه روزی هم کلا فراموش میشم. 

 

  • ظریف

نظرات (۸)

:)

ایشالا توی ادامه راه موفق باشی

حالا چه میکنی؟ یه شرکت دیگه؟ :)

پاسخ:
مرسی!
ببینیم خدا چی میخواد بشه با استاد قبلیم یه شرکت بزنیم خیلی ایده آله. اگرم نه باید رزومه ام رو درست کنم و یا علی... برم مصاحبه اینور اونور

دلم نمیخواد هفتاد ساله بشم

پاسخ:
زمان برای خودش میره :)
  • هلن پراسپرو
  • ممکنه یه سری از حرفاتون تیکه تیکه لابه لای کارا و فکرای خواننده ها بمونه بعد برسه به اطرافیونشون و تا یه ذره بیشتر یه زندگی ادامه بده.

    پاسخ:
    زیبا! مرسی

    از فراموش شدن می ترسی؟ 

    پاسخ:
    نه راستش. حس میکنم همین که الان هستم رو اگه قدرش رو بدونم، اون موقع دلم برای این چیزا تنگ نمیشه ولی یه حس غریبی ای داره این مراحل گذر. جاهایی که توش وقت گذاشتم رو دیگه نمیبینم و عوض میشن و آدما دور میشن و خودمم عوض میشم. یه وابستگی حسی به این شرایط و زندگی پیدا کردم که بعد مرگم/بعد گذر از این مرحله دلم براش احتمالا تنگ میشه :) 
  • وصــــــــــآل یـــــــــــار
  • سلام وقتتون بخیر،

    وقتی به خدا توکل کنی همه چیز درست میشه.

    پاسخ:
    مرسی مرسی؛) حتما حواسش بهم هست مطمئنم!
  • ســـآیـღــه ..
  • سلام

    انشالله همونی میشه که خودتون میخوایید :)

    پاسخ:
    ممنون سای3>ه جان :)
    ازین بهتر نتونستم بنویسم :))

    عه اسمتون تغییر کرده!؟! مهسایه!!

    🤔

    پاسخ:
    عوض میشه هر چند وقت یه بار. مهدی سایه میخواستم بزارم بعدش شد م سایه بعد یه دوستی به اسم همسایه بود باهاش چت میکردم به ذهنم رسید کنم مه سایه که سایه ی ماه و مهدی و ماه و بقیه چیزا رو با هم شامل بشه :)

    شایدم مهسا داره جای مهدی رو می گیره. کسی چه می دونه؟

    پاسخ:
    اتفاقا دوست داشتم اگه دختر بودم اسمم مهسا بود. اسم قشنگیه بنظرم! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی