نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کچلی

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳ ب.ظ

سلام

این مشکل کچل شدن منم هر چند وقت یه بار میره رو اعصابم

نمونش1

نمونه 2 

ولی دیگه این تو بمیری ازون تو بمیری ها نیست. این دفعه دیگه دارم میرم که با این موها جدی خداحافظی کنم! منتها کم کم. اول کوتاه میکنم تا پوست سرم یکم آفتاب بخوره رنگش از سفیدی در بیاد بعد میرم پایین تر! 

امیدوارم این دفعه دیگه موفقیت آمیز باشه 

  • ظریف

نظرات (۱۰)

چه تلخ :( بکارین بعدش
پاسخ:
یه رابطه ی یه طرفه من با این موها دارم، هی منت شون رو میکشم هی اینا جواب نمیدن دیگه فکر کنم وقتشه بهشون بفهمونم که من صاحابشونم نه اونا!! (حالا برم ببینم شاید کچلی بدم نبود!)
سلام
عاقا من نصف عمرم رو کچل بودم,چون فره موهام و حال درست کردنشون رو ندارم
چند ماه پشت سرتم کچل باشید دیگه همه به قیافه تون عادت میکنند و کچلی بهتون میاد
اون مشکل تفاوت رنگم بعد چند روز درست میشه,یا اگه میخواید خیلی تابلو نشه با نمره بالاتر بزنید,مثلا من چون ضایع نمیشدم با یک میزدم(راستی با یکم بزنید تیغ تیغی میشه ها) چون پوست خودمم روشنه ضایع نمیشه ولی شما اول با 3-4 بزنید دیدید خوب شده با کمتر بزنید(الان متن رو کامل خوندم فهمیدم خودتون چنین تصمیمی داشتید:| )
راستی اونجا اگه هوا سرده باید کلاه بزارید که بدتر نشه موهاتون
تو حمومم زیر اب دوش خیلی گرم نرید که بازم بدتر نشه

این بود تجربیات من😁
پاسخ:
سلام! مرسی واقعا استفاده کردم! دستتون درد نکنه! آره کلاه رو گرفتم! ببینیم چی میشه :)
یه چی هم قبل اینکه بزنید بگم اینکه اگه صورتتون گرده کچلی بهتون خواهد امد

یه نکته ی جذاب دیگه هم بگم اینه اولین باری که کچل میرید حموم خیلی لذت بخشه😅
کف سر اب میخوره خیلی خوبه
پاسخ:
فکر نکنم گرد حساب بشه! 
قبلا کچل کرده بودم خیلی حس خوبی داشت قبول دارم! شبا هم که میخوابیدم اولاش واقعا حس میکردم کله ام خنک میشد

دوستان سوال پرسیدن ازتون اونم یه نگاهی کنید مرسی!
نشونشون بدین رئیس کیه D:
پاسخ:
آرهه هه
آب گرم چه کار می کنه جناب دوران؟ 


ماینوکسیدیل استفاده کردین؟
پاسخ:
دوستام استفاده کردن اوکی بوده. منظورم اینه که همچنان استرس و دیدن موهای ریخته موقع دوش گرفتن براشون هست. من ولی دیگه خسته شدم. این چیزیه که به طور ارثی باید اتفاق بیفته دیگه دیر و زود داره و سوخت و سوز هم داره
@پاییز خانم
منظور از اب گرم,اب تقریبا داغ اونم مدت طولانیه که حتی موهم داشته باشید اسیب میزنه قبلا خوندم دلیلش رو یادم نیست ولی کلا وقتی کچل باشه سر این تاثیرش بیشتر میشه
پاسخ:
مرسی ممنون
شماها راحتین، ما بخوایم کچل کنیم باید به همه دنیا جواب بدیم :|
البته من ریزش ندارم، ولی بعضی وقتا خسته میشم واقعا :))))
پاسخ:
آره قبول دارم! بهتره وضعیتمون تو این زمینه:) البته دفعه قبلم خونواده خیلی مخالف بودن ولی خب در معرض کار انجام شده گذاشتمشون دیگه 
@جناب دوران 
خیلی ممنونم پس یعنی با آب گرم رو به سرد بشوریم موها رو بهتره؟ 
نههههه(:!
پاسخ:
باید با واقعیت روبرو شد!! 
سلام 

پدرم میگه ی دختری, کم مویی شدیییید داشته... به طور مداوم حنا گذاشت رو سرش ... موهاش پر پشت شد !

راست و دروغش با پدر جانم ... اگه خواستین حنا بذارین حنای قهوه ای خوبه 
پاسخ:
دیر شد ! دیرررر! :) مرسی ولی بازم. دیگه از دوا درمون کردنش خسته شدم. ولی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی